معرفی برنامه های کاربردی در شبکه و کامپیوتر

برنامه Active@ File Recovery

برنامه Active@ File Recovery یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
نويسنده : اسماعیلی


برنامه Recover My Files

Recover My Files یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هاردهای فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکس ها، فیلم ها و موزیک های پاک شده نیز می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
نويسنده : اسماعیلی


نرم افزار CardRecovery

نرم افزار اول CardRecovery است. نرم افزاری که یک ابزار مفید و کاربردی برای بازیابی مطمئن و در عین حال ساده است. شما به وسیله این نرم افزار می توانید اطلاعات پاك شده از روی كارتهای حافظه خود را تنها با چند كلیك و در چند قدم كوتاه بازیابی كنید. CardRecovery از كارتهای حافظه SD، كارتهای CF، كارت تصویر xD، مموری استیک، SmartMedia، كارت MicroDrive، كارتهای MMC ،MicroSD ،MiniSD ،SDHC پشتیبانی می کند. 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
نويسنده : اسماعیلی


از راه دور كامپيوتر دوستتان را كنترل كنيد

شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگری به راحتی دسترسی داشته باشند. از طریق این ویژگی می توانید از منزل به رایانه محل کارتان متصل شوید و به تمام برنامه ها، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان دسترسی داشته باشد و یا می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمایید


 
 
جهت توضیحات بیشتر و دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید.....
 
 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: remote desktop manager,
نويسنده : اسماعیلی