معرفی برنامه های کاربردی در شبکه و کامپیوتر

معرفی و ایجاد کیف پول blockchain (آموزش تصویری)

معرفی و ایجاد کیف پول blockchain (آموزش تصویری)

کیف پول تحت وب

پشتیبانی از ارز: بیت کوین – اتریوم

پشتیبانی از سیستم عامل ها: اندروید-iOS-شبکه جهانی وب

کیف پول تحت وب Blockchain، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است. این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مبتنی بر بیت کوین استفاده کنند.
این کیف پول با نرم افزار اندرویدی و ios ، قابلیت استفاده راحت تر برای کاربران موبایل را دارد.

آموزش تصویری ساخت اکانت در سایت بلاک چین در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: کیف پول بلاک چین , بلاک چین , آموزش ساخت بلاک چین , blockChain , Blockchain Wallet,
نويسنده : اسماعیلی


آموزش استخراج بیت کویین (تصویری)

موضوع تولید و ایجاد بیت کوین جدید

ارزهای سنتی -مانند دلار یا یورو- توسط بانک‌های مرکزی صادر می‌شوند. این بانک مرکزی است که به صورت انحصاری می‌تواند واحدهای جدیدی از پول را در هر زمانی براساس سیاست‌های خود (بهبود وضعیت اقتصاد یا حتی گاهی اوقات تضعیف آن) صادر کند. موضوع چاپ پول و پشتوانه طلایی آن همیشه مساله‌ای رمزآلود برای عموم مردم باقی خواهد ماند. اما بیت کوین متفاوت است و این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است. ماینرها که به صورت غیرمتمرکز در سرتاسر دنیا در حال فعالیت هستند و تمام خدمات و کارهایشان در شبکه قابل مشاهده و پیگیری است و تمام مردم می‌توانند بدون واسطه شاهد انجام امور مالی خود باشند، هر ده دقیقه مقدار مشخصی بیت کوین پاداش می‌گیرند. نرخ پاداش و کارمزد تراکنش‌ها در کد نوشته شده برای شبکه تنظیم شده است، بنابراین ماینرها نمی‌توانند سیستم را فریب دهند یا بیت کوین از جایی دیگری تولید یا وارد شبکه کنند. ماینرها مجبورند از توان محاسباتی خود برای استخراج پول استفاده کنند.

ملزومات استخراج ارز (در این روش)

    یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ با قدرت پردازش بالا
    به این سوال که چه کامپیوتر یا لپ‌تاپی مناسب است واقعا پاسخی نمی‌توان داد چون هر کامپیوتر قدرت پردازش متفاوتی دارد. برای اینکه صرف زمان، هزینه برق و به طور کلی استخراج ارزها ارزش دارد باید تست کنید
    توانایی روشن نگه‌داشتن سیستم به مدت طولانی
    هرچقدر بیشتر بتوانید سیستم را روشن نگه دارید و نرم‌افزار استخراج را اجرا کنید درآمدتان بیشتر خواهد بود.
    اتصال اینترنت
    یک اتصال اینترنت معمولی که امروزه همه با آن دسترسی دارند کفایت خواهد کرد. فقط این اتصال باید پایدار باشد تا فرایند استخراج قطع و وصل نشود.

توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: نصب کریپتو تب , آموزش بیت کوین , استخراج با کامپیوتر , cryptotab learning,
نويسنده : اسماعیلی