معرفی برنامه های کاربردی در شبکه و کامپیوتر

چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟ چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا

چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟

 

چطور اپلیکیشنهای اندرویدی را روی کامپیوتر اجرا کنم ؟

 

دلیل این که این روزها اندروید تا این میزان مورد استقبال است می‌تواند تنوع گوشی‌های اندرویدی در رنج‌های مختلف قیمت یا اوپن سورس بودن یا هر چیز دیگری باشد. اما به نظر من اپلیکیشن‌های جذاب اندرویدی یک عامل خیلی خیلی مهم در این زمینه است.

اگر به قسمت موبایل سایتی مثل P30download بروید می‌بینید که تمامی نرم‌افزارهای جدیدی که معرفی می‌شوند یک ورژن اندرویدی دارند. حتی بعضی نرم‌افزارهای اختصاصی آیفون هم در صدد تهیه نسخه اندرویدی هستند.

اما برای استفاده از این اپلیکیشن‌های جذاب آیا حتما باید یک گوشی‌ موبایل اندرویدی دست و پا کنیم؟ در این مطلب با هم یاد می‌گیریم چطور این اپلیکیشن‌ها را روی یک کامپیوتر خانگی عادی داشته باشیم. حتی اندرویدی‌ها هم می‌توانند قبل از نصب یک اپلیکیشن‌ آن را با این روش تست کنند. آماده هستید؟



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: bluestacks, اجرای اپلیکیشنهای اندرویدی روی کامپیوتر,
نويسنده : اسماعیلی


کوکی چیست و با امنیت ما چه می‌کند؟

کوکی چیست و با امنیت ما چه می‌کند؟

کوکی چیست و با امنیت ما چه می‌کند؟

اکثر مردم می‌دانند که کوکی‌هایی در گوشه‌کنار اینترنت پنهان شده‌اند و منتظرند که توسط اولین کسی که پیدایشان کرد خورده‌ … اهم، اشتباه شد! درست نیست! بله، کوکی‌هایی در اینترنت (در واقع در World Wide Web یا همان WWW) هستند و واقعاً هم اسمشان کوکی‌ست، ولی خوشمزه که نیستند هیچ، حتی ممکن است برای امنیت شما مضر هم باشند!



:: موضوعات مرتبط: امنیت و شبکه، ،
نويسنده : اسماعیلی


Network Time Protocol یا همان NTP چیست؟

Network Time Protocol یا همان NTP چیست؟

Network Time Protocol یا همان NTP چیست؟

برخی مواقع نرم افزار سروری در شبکه نصب کرده اید که خیلی نسبت به زمان حساس است، منظورم این است که کلاینت های این نرم افزار باید با سروری که این نرم افزار روی آن نصب شده است تفاوت زمانی بسیار کمی داشته باشند، مثلا حدود 1 ثانیه یا کمتر، اما با چه مکانیزمی می توان این شرایط را برقرار کرد؟

یک راه متداول برای همزمان کردن کلاینت ها با سرور، استفاده از یک Time Sever است، وظیفه ی Time Server این است که زمان را به کلاینت هایی که از آن درخواست زمان می کنند ارسال می کند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و شبکه، امنیت و شبکه، ،
نويسنده : اسماعیلی


آی کلود iCloud

آی کلود iCloud

آی کلود iCloud

iCloud بسیار بسیار بیشتر و حرفه ای تر از یک هارد دیسک معلق در هوا عمل میکند. این کم زحمت ترین راه برای دسترسی به محتویات تمام دستگاههای شماست . iCloud داشته های شما را ذخیره می کند بنابراین همیشه از طریق iPad ، iPhone ، iPod Touch ، Mac وحتی کامپیوتر شخصیتان با هر عنوان و برندی که باشدبه آنها دسترسی خواهید داشت. این نرم افزار بدون نیاز به Sync کردن و هیچ گونه مدیریتی به شما دسترسی فوق سریع به موسیقی ، نرم افزارها و آخرین عکسهایتان را خواهد داد، iCloud همچنین ایمیل ، تقویم و حتی دفترچه تلفن شما را بدون نیاز به کمک شما به روز نگاه خواهد داشت.

 

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و شبکه، ،
نويسنده : اسماعیلی


ژست های عکاسی مخصوص آقایان
نويسنده : اسماعیلی


فوت و فن عکاسی

اگر در زمینه عکاسی تازه کار هستید، خوب است چند فوت و فن ابتدایی این حرفه را بدانید. لطفا در نظر داشته باشید موارد ذکر شده در پایین اصولی برای آماتورهاست.

 

 

بقیه در ادامه مطلب..............

 

 



:: موضوعات مرتبط: عکاسی، ،
نويسنده : اسماعیلی


عصاره سیر و لیمو ترش ( معجون باز کننده کلیه عروق )

مخلوط سیر و لیمو، گرفتگی رگ ها را برطرف می کند

سیر و لیمو ترش

 

 

اگر دچار گرفتگی رگ های قلبی شده اید، نیازی به عمل قلب باز ندارید، زیرا گرفتگی رگ ها پس از این، شما را آزار نخواهد داد. فقط کافی است، روزی نصف استکان (معادل 30 سی سی) از این نوشیدنی غلیظ و طبیعی را میل نمایید تا مشکل تان به کلی برطرف گردد.

 

افرادی که مشکل چربی خون بالا دارند و میزان کلسترول بد (LDL) در آنها بالاست و رگ های بدن آنها در اثر رسوب چربی ها دچار گرفتگی شده است ، پس از مصرف این محلول می توانند شب ها بدون پریشانی خاطر، خواب راحت و آسوده ای داشته باشند.

 

همچنین مصرف این محلول، برای کسانی که سایش دندان (دندان قروچه) و یا جرم دندان دارند، مفید است.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب ....



:: موضوعات مرتبط: پزشکی و بهداشتی، ،
نويسنده : اسماعیلی


امنیت شبکه های کامپیوتری

امنيت شبکه هاي کامپيوتري

امنيت شبکه هاي کامپيوتري از مهمترين مسائل مبتلا به شبکه هاي کامپيوتري است. مهمترين رکن برپائي يک شبکه پس از پيکربندي صحيح سخت افزاري مساله تضمين امنيت شبکه است. اين مساله در محورهاي زيز بررسي شده است:

کليات امنيت شبکه کامپيوتري

حفاظت، پشتيباني و نگهداري از داده‌هاي رايانه‌اي، اطلاعات مهم، برنامه‌هاي حساس، نرم‌افزارهاي مورد نياز و يا هر آنچه كه در حافظه جانبي رايانه مورد توجه بوده و با اهميت مي‌باشد، امنيت رايانه‌اي ناميده مي‌شود. تفکر امنیت در شبکه برای دستیابی به سه عامل مهم است که با یک دیگر مثلث امنیتی را تشکیل می دهند. این عوامل عبارتند از راز داری و امانت داری (Confidentiality)، یکپارچگی (Integrity) و در نهایت در دسترس بودن همیشگی (Availability). این سه عامل (CIA) اصول اساسی امنیت اطلاعات - در شبکه و یا بیرون آن - را تشکیل می دهند بگونه ای که تمامی تمهیدات لازمی که برای امنیت شبکه اتخاذ میشود و یا تجهیزاتی که ساخته می شوند، همگی ناشی از نیاز به اعمال این سه پارامتر در محیط های نگهداری و تبادل اطلاعات است.

 

بقیه در ادامه مطلب .....

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و شبکه، ،
نويسنده : اسماعیلی


دانلود Devolutions Remote Desktop Manager v8.0.11.0 - نرم افزار مدیریت ریموت ها
دانلود Devolutions Remote Desktop Manager v8.0.11.0 - نرم افزار مدیریت ریموت ها

دسترسی از راه دور به سیستم های کامپیوتری یا همان عمل Remote Desktop یکی از موارد با اهمیت در میان مدیران شبکه های رایانه ای و همچنین مدیران وب سایت ها و وب مسترها محسوب می شود ؛ کسانی هستند که از ریموت دسکتاپ خود ویندوز استفاده می کنند اما افرادی هم هستند که ترجیح می دهند از نرم افزارهای دیگری که در این زمینه موجودند بهره ببرند ؛ سوئیچ کردن یا مدیریت چندین ارتباط برای مدیران حرفه ای امری بسیار مهم و کلیدی است و وجود یک نرم افزار مدیریتی در این زمینه که بتواند انواع نرم افزارهای ریموت دسکتاپ را پشتیبانی کتد نکته ای کلیدی است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب ....

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
نويسنده : اسماعیلی


دانلود TeamViewer v8.0.16447 - نرم افزار کنترل از راه دور سیستم
دانلود TeamViewer v8.0.16447 - نرم افزار کنترل از راه دور سیستم

مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت.

 

ادامه مطلب .....

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: TeamViewer, نرم افزار کنترل از راه دور سیستم,
نويسنده : اسماعیلی